Wybrane szkolenia
2023 – Stymulacje ustno-twarzowe przez pracę na taśmach mięśniowo-nerwowych
2023 – Nerw błędny i jego znaczenie kliniczne z perspektywy IS
2023 – Terapia czaszkowo-krzyżowa – UCHO-OKO-NOS – warsztat doskonalący
2023 – Terapia logopedyczna małego dziecka (od 2 do 5 roku życia) w przypadku ORM, afazji dziecięcej, ASD – praktyczne rozwiązania
2023 – Biomechaniczny model terapii orofacialnej
2023 – Diagnoza procesów integracji sensorycznej
2022 – Cechy dysmorficzne jamy ustnej w diagnozie logopedycznej
2022 – Warsztaty wywoływania głosek w ujęciu motorycznym
2022 – Alignment w terapii miofunkcjonalnej
2022 – Oddychanie – warsztat
2022 – Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia w ujęciu holistycznym. Podejście neuroogopedy, psychologa, terapeuty SI – kurs specjalistyczny
2022 – Dziecięca apraksja mowy – diagnoza i terapia
2022 – Badanie postawy ciała i wzorców napięciowych w odniesieniu do problemów logopedycznych
2022 – PUMO Program usprawniania motoryki oralnej
2022 – Terapia małego dziecka z ASD
2022 – Afazja motoryczna u dzieci – diagnoza i postępowanie terapeutyczne
2021 – Aktywizacja układu mięśniowo – szkieletowego okolic głowy i szyi poprzez stymulację nn. Czaszkowych
2021 – MNRI® Integracja Odruchów Dynamicznych i posturalnych
2021 – Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie
2021 – Terapia miofunkcjonalna Dysfunkcja połykania u dzieci – istota funkcji, diagnoza i terapia
2021 – Terapia miofunkcjonalna w praktyce
2021 – Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne
2021 – Terapia czaszkowa – egzamin certyfikacyjny w Polarity/Craniosacral Associates of Montreal
2021 – Terapia wad wymowy
2021 – Werbogesty
2021 – Terapia zaburzeń czynności systemu żuchwowo-gnykowo-czaszkowego
2021 – COVID-19 w terapii logopedycznej
2021 – Oddychanie w praktyce logopedycznej
2021 – Terapia karmienia- znaczenie funkcji prymarnych w rozwoju mowy
2021 – Neurologiczne zaburzenia mowy ( afazja, dyzartria, anartria)
2021 – Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – teoria i praktyka
2020 – Aktywizacja układu mięśniowo – szkieletowego okolic głowy i szyi poprzez stymulację nn. Czaszkowych
2020 – Nerwy czaszkowe – dysfunkcje i leczenie
2020 – Terapia Czaszkowo-krzyżowa – Szyszynka czy Serce – wartsztat doskonalący
2020 – MNRI® – Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych I i II
2020 – Szkolenie modułowe MFS® – rozpoznawania wad szkieletowych i zębowych, ankyloglosii – praca z systemem MFS (Multifunction System)
2019 – MNRI® Integracja Odruchów Dynamicznych i posturalnych
2019 – Terapia czaszkowo-krzyżowa – Zastosowanie technik Terapii Czaszkowo-Krzyżowej u niemowląt i dzieci oraz kobiet w ciąży
2019 – MNRI® Terapia Neurotaktylna – stopień II
2018 – Diagnoza i terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i Zespołem Downa
2018 – Niemowlak u logopedy
2018 – MNRI® Terapia Neurotaktylna – stopień I
2018 -Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza, terapia, masaż©
2018 – Zaburzenia Mowy a Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD)
2018 – Terapia czaszkowo-krzyżowa TCK – kurs całościowy VII modułowy
2017 – Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
2017 – Sensory Motor Approach to Apraxia of Speech and Related Motor Speech Disorder
2017 – Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego
2017 – Osteopatia w logopedii – Michel Puylaert
2017 – Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia
2017 – Diagnoza i terapia ślinienia
2016 – Terapia miofunkcjonalna (MFT). Związek pomiędzy oddychaniem a ciałem – Helma Kaspers
2016 – Manualna Terapia Dysfagii – N.A.P. Akademie – Jens Heber BSc.
2016 – Sensoplastyka ® – stopień trenerski
2015 – Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci
2015 – Moje sylabki – nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną prof. Jagody Cieszyńskiej
2015 – Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci
2015 – Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu dziecka i wczesnego wykrywania autyzmu – Fundacja Synapsis
2015 – Regulatory funkcji Multifunction System – nowe trendy w leczeniu zaburzeń funkcji mowy i zgryzu.
2015 – Diagnoza i stymulacja odruchów i umiejętności pokarmowych u noworodków, niemowląt i małych dzieci – MJR Consulting
2015 – Instruktor PILATES
2015 – ETT-HNO – Elastyczny terapeutyczny taping w chorobach głowy szyi i twarzoczaszki – FIZJOspot
2014 – Diagnoza i terapia jąkania i innych niepłynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną
2014 – Alternatywne metody komunikacji z dzieckiem z opóźnionym rozwojem mowy – ODN w Zielonej Górze
2014 – Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Usprawnianie. – Mega Szkolenia – Mira Rządzka
2014 – Turnus neurologopedyczny w Krzydlinie Małej – Mira Rządzka
2013 – Kurs INPP – Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce wg programu Integracji Odruchów Sally Goddard-Blythe – Chester
2013 – Szkolenie bazowe z zakresu autyzmu i zespołu Aspergera – SPOA Dalej Razem
2012 – Skuteczny Menedżer w działaniu – Kalkstein Sp. Z o.o. Warszawa
2012 – Alternetywne i wspomagające sposoby porozumiewania się czyli AAC w edukacji i terapii dzieci niemówiących – ODN Zielona Góra
2012 – Emisja i higiena głosu – dr Wioleta Sokal
2012 – Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna – Mira Rządzka
2012 – Turnus Rehabilitacyjny w Międzywodziu – Zofia Twardochleb
2012 – Porażenia nerwu twarzowego. Patologie ustno-twarzowe – Specjalny Ośrodek Dla Dzieci z Wadami Słuchu i Mowy w Żarach
2011 – Rehabilitacja pacjentów laryngektomowanch. Diagnostyka, leczenie, rehabilitacja – Łużyckie Centrum Medyczne w Żarach
2011 – Afazja – diagnostyka i rehabilitacja – Łużyckie Centrum Medyczne w Żarach
2010 – Skuteczny Menedżer – House of Skills Warszawa
2008 – Dostosowywanie wymagań do specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów z dysleksją – prawa i obowiązki uczniów – OPERON
2007 – Każdy uczy się inaczej – o różnych typach inteligencji i różnych stylach uczenia się na lekcjach języka polskiego – SODiD i CKUiP
Wykształcenie
Studia podyplomowe – Integracja sensoryczna – Terapia i Diagnoza SI
Studia podyplomowe – Pedagogika specjalna
Studia podyplomowe – Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu – Neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną
Uniwersytet Zielonogórski – Logopedia z Terapią Pedagogiczną
Uniwersytet Wrocławski – Matematyka z informatyką
Centrum Kształcenia Pedagogicznego, Uniwersytet Zielonogórski
Uniwersytet Zielonogórski – Wydział Elektrotechniki Informatyki i Telekomunikacji- Informatyka, Specjalizacja: P. Systemy Informatyczne
Państwowa szkoła Muzyczna I i II stopnia w Zielonej Górze